Thursday, June 25, 2009

Yeay!! Transformer Nantikan Kedatanganku...


yeayyy...mlm ni aku dapat gak tgk transformers ni..hahaha
mmbr aku farah ckp best giler citer ni..siap nak tgk lagi skali...
aku pun en tayob yg beria2 sgt nak tgk...
aku pun ngikutkan jerlah..
tp lam ati mmg nak tgk sgt..hahah

jadi en tayob dah pun beli tiket tu..
mula2 cam nak g tgk kat klcc..skali dah full
kalau ada pun dah lewat..
esk nak keje lak..xjadilah tgk kat sana

last2 en tayob nak sgt2 jgak tgk..
tgklah kat mbo..janji dapat tgk..hahha
mlm ni aku g tgk kat galaxy ampang..

mlm ni aku xpegi bedua jer...
adik ngan adik ipar aku ngekor skali..hahah
kitaorg pun xpenah lagi tgk wayang skali ngan dorang..heheh
lgpun pasni adik ipar aku kan dah nak masuk upsi tu..
jadi ni kira tgk wayang sblm dia masuk upsi..hehe
pasni dah susah nak tgk wayang dah skali ngan dia

jadi...transformers..nntkan kedatangan aku malam ini..hahaha
ceh cam popular jerkan dia lak nak tgu aku dtg..hahah
ahh aku peduli apa..layankan ajer..

4 BerCeLoTeH:

isya said...

huhu hubby isya pun sibuk ajak tgk citer ni! kat galaxy ampang? kak rose duk area ampang ke?

RoSe said...

isya..

tulah pasal...hubby kak ros pun dok pujuk2 td tgk..last2 g gak..hahha

umh kat area ukay perdana...tp slalu gak tgk wyaang kat galaxy ampang tu..isya dok mana??area situ gak ker??mana tau nnt leh set time jumpa2 ker...hehhe

busyuksayang said...

nak tgk gak...mungkin this weekend :D

RoSe said...

busyuksayang..

tgk jgn x tgk...best sgt..hehhe