Friday, June 19, 2009

Balik kampung....

owhhh...mlm ni aku akan blk kampung en.tayob
sebab esk ada kenduri arwah...
jadi mmg kene blk lah kan...

kitaorg akan gerak blk mlm ni...
jam berapa xtau...
sbb en.tayob tu bukan on time sgt pun..hahahaha

jadi mlm ni kitaorg akan blk semban dulu...
esk baru blk kmpg en.tayob kat PD..
sbb kenduri arwah tu ari sabtu...

arini aku sorang2 jer pompuan kat opis..hukhukhuk
bosannya xder kawan..
nurul EL lak jaga anak dia...
sbb pengasuh dia kene blk kampung ada hal...
zila lak half day sbb nak blk pahang...
abg dia kawen...
dia cuti lak sampai selasa...
adoii bosan aku dok opis sorang2 pompuan...hukhukhuk
ada sesiapa nak temankan aku x...hehehe

2 BerCeLoTeH:

busyuksayang said...

bestnya...balik kg, hati girang :D

p/s : drive safely ya :)

RoSe said...

busyuksayang..

mestilah best dapat blk kmpg..hehhe...ok thanks ...nntkiter suh en tayob drive safely ek..hehehe