Wednesday, June 24, 2009

H1N1

hah korang semua..
skang ni byk berita dan cerita2 pasal H1N1 ni..
jadi korang hati2lah ngan org sekeliling anda..

sekolah pun ada yg dah tutup..
td aku baca blog kak elyn..
dia ckp salah satu sekolah tu dekat ngan umh dia..
jadi hati2lah kak ngan org sekeliling...

takut gak dgr pasal H1n1 ni...
sbb dah ada kematian...ingatkan cam virus biasa jer mula2
tp makin teruk lak skang ni..

pada yg nak g melancong luar negara tu baik pk dua tiga kali..
huhuhu..skang ni kene hati2 dengan persekitaran..
aku pun kene hati2 gak...
tambah2 lak aku ni mak buyong..huhu..

4 BerCeLoTeH:

strawberi @ mamadira said...

takut dengan virus ni...
minta2 dijauhi..


ps..nanti datang umah amik brg.

strawberi @ mamadira said...

takut dengan virus ni...
minta2 dijauhi..


ps..nanti datang umah amik brg.

ppb_ppkp said...

yap..skrg ni kena kurangkan aktiviti luar..
saya di sini pon pakai mask sentiasa bagi mengelakkan jangkitan,.tambahan saya dok check pelawat yg m,asuk..lagi la risiko.
so,kena sentiasa waspada.

RoSe said...

stawberi@mamadira

kita dah amik dah pun ganja...ran tu..ahaks

ppb_ppkp

hah...kene lbh hati2 tu imah...sentiasalah berwaspada..