Friday, June 12, 2009

Macam-macam

haih..skang ni macam2 penyakit ada ....
yang ada skang ni pasal H1N1...
pastu lak skang ni panas melampau...
jadilah jerebu pulak..

semalam lam berita tv3 cam makin teruklah jerebu ni..
jadi korang semua hati2lah yer..
biasalah kalau dah jerebu ni mcm2 penyakit lak dtg..
batuk, selsema, demam mcm2 lagi lah
jadi kesihatan nak kene jaga..

pada yang ada naak tu jgnlah berada di luar lama2 sgt..
xelok...buat bakal2 ibu pun sama gak..
hahc am aku ni..hahaha
jadi pasni dok umh jerlah...

semalam mlm pinggang aku sakit sgt..
sampai kene panggil en.tayob urutkan..
baru leh tdo..
ermm..ni baru awal preg..
camne lah upanya bila dah makin besar..huhuhu




4 BerCeLoTeH:

DYLA said...

betul la. jerebu cuaca panas.. kene minum air byk

Mrs Zamzuri said...

thanks babe for d wish.

tahniah sbb dah preggie. moga-moga pasnih kita plak. ahaks.

take care tau!

RoSe said...

dyla..

tulah pasal..tekak rasa kering jer skang ni...mmg kene minum byk air masak..

mrs zamzuri.

sesama...insyaallah..amin..thanks babe...

j0jet said...

baby mesti shomel !!