Thursday, June 25, 2009

Apakahhhh!! Ganja

salam semua...

malam semalam bila aku tgk ada sesapa komen ke x..
skali ada satu komen ni
dari stawberi @ mamadira
komen dia berbunyi begini
"ps..nanti datang umah amik brg."

aku mula2 cam blur..apasal lak nak kene g umh dia ni..hahah
skali bila dah g umh dia..hah amik ko...
ada dia suh aku amik ganja ni letak kat umh aku lak..
hahaha...ingatkan adalah bende yang menarik nak kasi kat aku..hahaha

jadi sebagai utk tidak menghampakan taukey ganja tu..
aku pun amiklah adiah yg dia nak bg pada aku ni..
stawberi@mamadira ni pun aku baru kenal2 lam blog ni..hehe
tp skang ni maalahnya dia suh aku cari lagi 15 org...

mak aii apo ghamai naa org hah..
ponin kepalo den nak pkkan ..hahahha
apo nak buek dah nasib badan..hehehe
jap den pk...kek sapolah den nak kasi ganja ni..hahah

bukan apa takut org tu dah dapat lak adiah mahal ni hah..hahhaha
oklah kat bawah ni adalah senarai bertuah..hahaha

1. somak
2. zura
3. madu na
4. giha
5. ika
6. kak farah aka mama afif
7. kak ayu
8. fiesyah
9. isya
10. eza
11. yott

12. roha
13. kak ira
14. dyla
15. dearena

So korang....kalau masuk sini ....
dengan rela hati amik award2 /ganjaran ni...




9 BerCeLoTeH:

Farah said...

tima kasih...tak sangka lak nama ade dlm list :D

RoSe said...

hehhe...mestilah ada...kan byk nak nama tu...hehhe...

FIESYAH said...

he..he...time kasih rose g award kat syah..p skrg ngah cbuk nanti syah mek hadiah ni ek...pape pun tq so much...

FIESYAH said...

time kasih rose bg award ni kad syah...nanti syah ambik ek! time ni ngah cbuk ar..pape pun tq so munch...

dekkai said...

ler! ganjaran! bukan ganja! hahahahha..maduliz neyh :P

isya said...

haha 'ganja' ??? tekejut gak baca td..

DYLA said...

oooooo hehehe.ingat ganja pe tadi

Ayu said...

kalau x amik leh x????

RoSe said...

fiesyah...

xper..bila2 pun leh amik bila free k.hehhe

dekkai..

ganja...ranlah tu madu liz kasi..hahah

isya..

masa mula2 dapat pun terkejut gak..haha..tp dah org tag kita pun watlah..hehhe

dyla..

hah ni lah dinamakan ganja...ran...hahah

ayu..

hah kak ayu kene amik gak...xkira...lalallaa