Friday, February 12, 2010

Teringat..

salam semua..

owhh..lama rasa x update..
skang ni xtau lah kenapa..
mood tu kejap ada kejap xder..

hah ni pun sbb terasa bersalah lak x update blog yang comel cam tuan punya blog..hahaha ( sila muntah hijau ek)
owhh mesti korang semua dok pk2 kan aku ni dok teringat apa lah kan..

sebenarnya aku dok teringat...
lam bulan ni lah sepatutnya due aku tuk bersalin..
kalau aku masih mengandung...
sedih tu tetap ada..
tp xperlah aku pun dah redha...
tp teringat2 tu biasalah kan..heheh


xperlah mungkin rezeki ku d lain masa..
chaiyok2...berusaha tangga kejayaan..hahhaha

3 BerCeLoTeH:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

eh2! baru leez perasan yg name kite hampir same. my name is ROZlizawati. urs lak ROSlizawati. he3..

Eliss said...

Insya Allah.adalah rezeki lagi nanti tu :)

RoSe said...

areleez,

laaa...yer ker...tukar Z jadi S je kan...camne lak leh pasan nama tu??
tapi saya penah jumpa nama sama cuma anak ayah lain..satu sekolah lagi...sebaya..nasib baik x satu kelas...tp tu pun cikgu dah konpius..

elissmie,

insyaallah, doa2kan lah yer..hehehe