Wednesday, February 24, 2010

Label..

salam semua..

adehh naik juling mata aku ni..
sebelum ni entri2 sebelum ni mana ada label setiap entri..
tapi arini baru tergerak nak buat...

yerlah dah byk entri baru nak wat..
padan muker kat diri sendiri..
sebelum ni xtaulah naper xletak label tu..hahah

tp bila dipkkan blk...nnt sennag nak cari entri..
xderlah nak kene scroll byk2 entri lepas..
akhirnya siap gak aku wat label tu..

jadi pasni kat lam blog aku korang2 semua akan nmpk label..hehhe
dah berkurun wat blog baru nak letak label..hahaha
lawak pun ada..hehhe

2 BerCeLoTeH:

aMiYs said...

amiys nye blog pon xde label.. huhu.. pnh gak nak buat tp sbb n3 dah melampau byknye jadi mls terus.. ahahaha!

RoSe said...

amiys..

hahha..rose punya entri masih x byk lagi..jadi leh lagi nak buat label tu..kalau dah byk..xkuasa gak nak belek satu2 label tu..hehhe

senang nak wat rujukan di masa hadapan..hehhe