Saturday, May 16, 2009

TitIK PeRmuLaAN...

salam kawan2...

aku nak citerkan camne permulaanya terjebak dalam penulisan blog ni secara rasminya..hehehhe...

aku ni dulu xpandai pun nak tulis diari atau apa2 jer yg berkaitan dengan diri aku ni...yerlah dulu masa blom ada bende2 canggih ni...org tulis diari dalam buku...skang ni dah canggih tulis lam blog...ehhehe...tp ada jugalah keinginan dulu nak tulis diari sbb aku ada sorang kwn ni...nama dia liza...dia ni rajinlah tulis diari...tiap2 mlm sblm tdo msti dia tulis diari...tp aku x bacalah diari dia yerlah kata diari tu private and confidental...hahahha...ada gak dia tanya ngan aku x nak tulis diari ker...aku ni bukanlah xnak tulis..penyakit mls tu ada dan x tau nak tulis apa sbb hidup aku ni biasa jer...

first time aku mula kenal blog ni pun dari kwn kolej aku gak...nama dia kak ira...dia suh aku baca blog dia....dah lama dah dulu...jadi aku pun baca dan sukalah ngan caa penulisan dia....dalam list kwn dia lak ada lak blog akak elyn ni....start dr blog akak elyn ni lah aku mula sikit demi sikit baca blog kwn2 dia lak...hehehhe....tapi palng best bila baca blog kak vp sampaikan aku leh hafal add blog dorang ni...jadi dari situlah sket demi sket aku aku mula baca blog yang lain2 sampailah ada niat tuk aku tulis blog sendiri...

tp permulaannya aku pasang angan2 jer nak ada blog sendiri...tp aku xtau nak tulis apa lam blog tu nnt...hahahah...sbb bila baca blog lain2 cam best jer...aku ni xderlah pandai sgt nak karang2 ni...tp angan2 tu aku up kan sket konon nak tlis blog bila ada kamera atau tpon yg berkamera sbb leh tgkp gambar apa2 tuk dijadikan citer aku lam blog tu nnt..tp nmpknya angan2 tu xkesampaian pun....hahahhaha

ada gak kwn2 rapat bertanya bila nak buat blog sndi asyik baca blog og lain jer...hahahha...aku pun jawab nnt2lah lom masa nak buat blog sndiri lagi...hahahaha...tp tanggal 14 may....masa kat opis setelah jln2 di blog harian yg slalu ku kunjubgi tu...terdetik rasa nak bukak blog sendiri..hehhee..apa lagi aku pun ym en.tayob..

aku : b ayg rasa cam nak buat blog sendiri lah...b rasa camne??
en.tayob : ermm ayg buatlah...b xkisah pun...hehehhe..ayg kan slalu jer baca blog org lain..
aku : tapi ayg xtau lah nak tulis apa nnt dalam blog tu...
en tayob: ala ayg tulis jer apa2...pasal ayg ker...pasal apa2 jerlah...nnt kalau xder idea kita pk sama2 ek...
aku : oklah ayg buat blog ek...hehehh..
en.tayob : ok syg...good luck syg...
aku : nak wat tajuk apa ek blog ayg nnt..
en.tayob : apa ek...jap pk...apa kata tajuk blog ayg..BERMULANYA DI SINI...

p/s: citer kat atas ni ada sudah diubh mengikut keadaan semasa...hahahahha

maka terlahirlah sudah blog aku sendiri...blog yg dibuat tanpa menunggu kamera...hahahahaha...maka bermulah blog aku BERMULA DISINI...tu pun en.tayob yang bg idea title blog aku...hahahahaha...thanks syg kerana memberi galakan...hehehe...

2 BerCeLoTeH:

Farah said...

fuyoo..buat blog elyn jadik inspirasi tu hehe..anyway welcome to blogging world! hehe nanti lame2 jadik addict tau :P

RoSe said...

hehehhe...yerlah dari mula kenal blog pun dari blog kak elyn..hehhehe...cara dia bercerita cam best jer..hehhehe...skang ni pun mmg dah addict pun...hahahha...thanks...rose pun masih bar lagi...byk agi nak kene blaja ngan otai2 blogger ni...hehehhe