Tuesday, May 26, 2009

LaPaRnYa...

adoii..perut aku dah buat lagu keroncong dah hah...
laparnya..bila maasa nak lunch ni..cepatlah masa lunch...
aku dah lapar tahap gaban dah ni...
pagi td x mkn apa2 pun xsempat sbb bz ngan keje yg menggila...huhu
sampai nak mkn pun xsempat...

tu yg dok tunggu masa lunch ni...
arini pun aku bz gila dengan sebutharga ni...
adoii tension guwe...
bila nak siap semua bende ni...xder aku pening2 kepala lagi...
semalam pun aku tdo dekat kul 1 siapkan keje opis yg aku bw blk..huhuhu
nasib baik en.tayob tlg aku juga buat keje smalam..

kalau nak suh aku wat sorang semalam xtau lak kul baper aku tdo...huhuhu
thanks syg sbb tlg ayg mlm td...muahhh..
tp minggu ni mmg letih...mcm2 bende yg aku buat..

ni pun aku curi masa dah pening tgk kerja2 sebutharga tu...
update tetap update walaupun keje byk..hikhikhik
ni pun ngah menghitung masa nak lunch...muahahha
ngah pk nak mkn apa thari ni...huhu


2 BerCeLoTeH:

FIESYAH said...

tu lah minggu ni memang minggu bz...ialah dah dpt gaji...wat keje smpi x ckp tgn...

j0jet said...

hye rose!! aku pon lapor nihh!!!
meh singgah blog aku juga!! link2