Thursday, May 28, 2009

Byknyaaaa Aku Mknnnn...

wahhh...byknya aku mkn arini..huhuh
camne nak diet camne...hahahha
xder maknanya diet bila asyik mkn jer...mkn lak bende2 yg lemak2..
adoii aii....tp xleh nak salahkan sesiapa
salah aku gak asyik nk mkn jer....

pagi td aku mkn nasi lemak sambal udang...
aku beli masa otw nak g opis td...hahha
sempat lagi aku singgah nak beli nasi lemak..

crdt photo from google..hehhehe
pastu lak aku mkn lam kul 10 pagi td..hahahha

masa lunch pulak...
korang jgn xtau aku mkn nasi kerabu ayam percik...
adoiii aiii...x ker byk tu aku mkn...
mkn yang berat2 lak tu kan...ahhahah
padan kat muka aku sendiri..

aku g lunch td ngan yott jer..dak opis aku..
dia yg nak mkn nasi kerabu ni td..
aku pun dgr dia ckp camtu
aku pun joinlah skali...
jadi kat bwh nilah aku mkn...
photo crdt to en google..hahaha


pst: gambar amik kat google jer...almaklumlah xder kamera..haahha

4 BerCeLoTeH:

FIESYAH said...

selagi leh mkn, mkn...x leh mkn susah plak..he..he..

dekkai said...

madu liz jgnla mkn byk sgt tembam dah :P

isya said...

hehe ok la tu kak, mlm ni nasi gak ke? ;p

RoSe said...

fiesyah..

hahah..tp ni mkn x teragak2 dah..hahah

madu na...

hahhaha....hepppp...geget baru tau...sabo yolah...tembam tp comel...hahah..pasan sendiri jer..

isya...

hah tu susah nak ckp tu...tp yg pasti mlm msti nasi..tp rasnaya cam mlm ni xnak mkn jer..hahaha...i try..hahaha