Friday, July 10, 2009

Thanks...

pagi td aku bukak blog aku..
skali bila terpandang kat shoutbox aku ada msg dr madu na suh amik award kat blog dia...
owhh mesti korang2 semua pelik nama aku panggil dia madu na...
kitaorg ni sbnrnya bukan madu betul pun..hahah

citernya kitaorg ada kenal sorang mamat ni...
kononnya cam kami ni suka pada pada org yg sam alah..
tu lah terjadinya madu2 ni..hahahha
tp mamat tu pun tau pasal bende ni..hahah
sbnrnya main2 jer...biasalah dunia chatting ni..hahha

oklah thanks madu na kasi award ni..hehe
lain kali leh kasi lagi tau..hahha
comel lak tu award ni..hehhe

tapi award ni kene jawab task lah pulok..hehhe
ok kat bwh ni task2 dia..hehehe

task 1: why do you think taht you deserve this award?
owhh...aku pun xpasti knp madu na kasi award ni pada aku...mungkin dia kenal aku...pastu lak dia dah mula membaca blog aku yg byk citernya pasal aku...pasal life aku..yang mungkin dia leh tau sket2 pasal aku lam blog aku...hikhik..dan yang pastinya aku adalah madunya di alam maya...hakhakhak..

task 2 : convey your appreciation to anyone for receiving this blog?
oh saya amat berbesar hati pada yang sudi menjengah dan membaca blog saya yang tidak seberapa ini...jutaan terima kasih banyak2...dorongan dari anda semua memberikan saya semangat lagi bagi meneruskan blog ini...denagn kehadiran kalian semua...blog ini akan bertambah meriah..thanks a lot...love u all so much....

task 3 : give this blog to 11 blogger

en.somak..
ika..
isya..
kak farah..
fiesyah..
dyla..
imah..
AMiys
kak ayu..
kak ira..
kak elly..
pad anama yang tidak tersenarai jgnlah kecil hati...
blog kalian semua juga ada menarik...
cuma lengkapkan task ni tuk 11 org...
jadi dengan berbesar hatinya saya nak bg award2 ni..
pada semua yang sudi jenguk ke blog ini....silalah amik award ni..jgn malu2..

5 BerCeLoTeH:

Farah said...

tima kasihhh..ecehh dpt award byk2 lagi bersemangat nak berblog kan!

nnt akak tepek kat blog ek.

nurshah80 said...

tahniah yeeeeee hehehehe

nurshah80 said...

tahniah yeee hehehehe...
salam perkenalan

dekkai said...

wahahahaha..shame2 madu liz! :P

bukan bermadu kerana en tayob kawen 2 ok! hahahahah..

RoSe said...

kak farah..

betul2 kak farah...semangat tu tiba2 dtg..heheh

nurshah80..
salam perkenalan juga..thanks...nnt rajinlah masuk blog kiter..kiter pun slalu gak masuk blog awak..hehe

madu na...
hahha..betul2 bukan kerana en tayob yang kawen 2..hahahah....heppp