Wednesday, July 8, 2009

ngantuknyaa...

adoii apasal mata aku ni cam di gam2..
ngantuk yang amat..huhu
aku dah wat mcm2 cara nak hilangkan ngantuk ni..
td pas mkn ngan sblm mkn pun aku dah lelap kejap..
tp x hilang gak ngantuk..
sakit kepala lak dtg...

uwaaaa....ni kalau dapat bantal ngan tilam mesti best ni....
ishh...sesapa ada cara x nak hilangkan ngantuk ni...adoiii...

4 BerCeLoTeH:

AmiYs said...

time preggy mmg camtu... heheh.. bdn asek letih n rasa nk tdo je..

isya said...

kak rose, caranya tido je.. huhu

layanzzzzzzzzzzzzzzzzz..

dulu isya lg la.. sepanjang ari tu ngantuk, mguap tak usah ckp la.. sampai berair mata tahan ngantuk.. akhirnya 'kalah' gak..

alasan bg kat mmber opis, 'sakit kepala aarr.. nak tido jap'

bagus tak idea tu?? kalo kata mgantok mcm tak 'best' plak kn? kalo kata sakit kepala.. ada la rs kesian diorg tu.. huhuuhu

FIESYAH said...

jln2 cari makan...

RoSe said...

amiYs..
hehe..tulah pasal...sejak pregnant ni badan letih2 ngan ngantuk..hikhik..ni lom lagi perut besar..

isya..
kalau dah ngantuk sgt mmg tdo pun..hehhe..ok gak tu leh pakai alasan tu nnt.hahhaha...tp skang ni pun tdo jer kalau dah ngantuk tp xderlah lama...

fiesyah..
kalau jalan2 cari mkn kang....makin berkembanglah badan ni nnt...ahaks..hahha
lam 10 minit ker.hheheh...janji tdo kejap....