Friday, March 26, 2010

Hujan Ais @ Batu

salam semua...

ermm sebenarnya arini xder idea nak tulis apa..
tiba lak teringat kwn lama call pagi td..
tanyakan pasal kat kl ada hujan ais @ batu ker??

aku xder lak dgr apa2 pasal berita ni..
tp semalam petang mmg hujan lebat..
byk ranting2 ngan dahan2 tumbang..

lam hmetro td ada tunjuk pasal kete ken ehempap ngan pokok dan dahan2 pokok..
skang ni bila petang hujan lebat..
nak blk pun cam takut..huhu

tadi ngah blogwalking..
jumpa pasal dia ceritakan pasal hujan ais@ batu tu td..
maknanya betullah apa yg kwn aku dgr tu..huhu
ermm..takut gak kan bila dgr2 camtu..huhu

jadi hati2lah bila memandu pulang tu yer..
kalau hujan jgn bw kete laju2...

2 BerCeLoTeH:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

dulu kat kampung aku pernah ada hujan batu.batu tu siap berebut lagi.katanya boleh sembuh penyakit kulit ker apa ntah.lupa!

RoSe said...

elissmie..

owhh yer ker...wahhh ada pengalaman jugak lah ek pasal hujan batu tu...ada gak yang kata kalau hujan batu..doalah hajat apa2 pun...insyaallah dimakbulkan..tp xtaulah betul ke x..ehehe