Thursday, November 12, 2009

owhhh..amat letih..

salam kawan2...

owhhh semalam amatlah meletihkan..
korang semua tau x aku blk kul baper??
tuk pengetahuan semua..semalam aku sampai umah lam kul 3...
gerak dari opis kira-kira dalam kul 2.30 pagi..

adoii...masa tu dah xlarat dah...
pastu lak ada kejadian yg telah berlaku kepada keretaku..uwaaaa
masa sampai umah..
biasalah dok apartment..
kalau blk lambat mmg kereta pun parking dah bertindih2...

jadinya selamat..cari punya cari..
ada satu lorong tu...nauzubiillah kereta...
sampai xleh nak lalu...nak undur pun susah sbb kereta x tersusun..
last2 nak kuar gak dr situ...aku jalan lah juga..

skali aku rasa cam ada bunyi sesuatu.
oh tidakkk....kereta ku telah tergesel salah satu kete..
skali aku benti..nasib baik sket...
tp kesannya tetap ada..uwaaa

tp kete org tu pun xderlah terus..
nasib baik aku cepat perasan..adoiii...
apalah nasib...
dah lah penat blk lmbt..kete lak kene gesel...hukhuk..




4 BerCeLoTeH:

AmiYs said...

sabar la ek...
kete bergesel xpe lg..
jgn org tu yg bergesel..
huhuhu...

RoSe said...

amiys..

tulah...xperlah lagipun sket jer..xnmpk sgt pun...

Aimi Liyana said...

kereta org tu kena x.?? eii, takut nya..

kereta kita pun pnh org gesel kan, sedih & sakit hati :(

RoSe said...

aimi...

kene gak rasanya tp x byk dan x nmpk sgt sbb pasan awal kene gesel..kalau lambat pasan xtaulah..huhu...sapa x sakit dah sedih..dua2 pun sedih...tp nak wat camne...parking terhad dan himpit2...huhu