Wednesday, November 4, 2009

@Kuantan

salam kawan2...

blog ni arini live from kuantan...
hakhakhak..sempat lagi tu nak update blog...
ada yang rindu saya x??
kalau ada sila angkat keyboard ek..hahaha

owhh ni ngah masa rehat...
kul 2 nak masuk ngajar blk...
ni jerlah kesempatan yang ada nak tulis blog...

esk dah hari terakhir aku kat sini...
yahoo leh blk kl jumpa en tayob..
hahah...baru tgl baper hari dah meroyan..lalala

training kat sini oklah...
setakat ni xder masalah lagi..
tp minta2lah semuanya berjalan dengan lancar...

oklah xtau nak merepek apa lagi....
doakan esk saya selamat sampai ke umah...
dan kita akan bertemu pada jumaat yer...

insyaallah jumaat tu aku dah masuk opis..
oklah take care all...
luv u all....muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

1 BerCeLoTeH:

ArELeEz said...

mesti windu tahap gabanz kan? hiks..