Monday, August 10, 2009

07/08/09

07/08/09 - sepupu en tayob selamat dinikahkan selepas solat asar....
kitaorg sampai pd pun lam kul 5..
nasib baik masa sampai tu pengantin belum dinikahkan lagi..
kalau x melepas...

tp masa otw nak sampai semban..
amik mak mertua aku dulu...
en tayob telah menyaksikan satu xcident..

tp mas atu aku ngah tdo..
sbbnya aku sakit kepala masa tu..

en tayob yg ceritakan pada aku...
dia citer nasib baik kitaorg tercepat sket..
kalau x maybe dah terperangkap lam jem...

xcident tu sbnrnya lori treler...
lori tu dr line sebelah kiri...
langgar divider sebelah kanan...kwsan memotong...

mmg dia tutup jalan hbslah..
yang tinggal pun maybe jalan kecemasan..
en tayob pun tgk xcident tu dr cermin pandang belakang..
tp nmpk ngan jelas gak lah..

nasib baik kami terawal sikit..
tp aku xtaulah ada yg cedera ke tidak..
masa otw nak g pd..
dgr radio ckp pasal kemalangan tu..
mmg jalan sesak teruk lah..
cuma x diberitahu pasal ada yg cedera ke x jerlah..

owhh ..pasal majlis kawen sepupu entayob tu..
nnt aku update later..
sbbnya gambo ada pada en tayob..

insyaallah esk aku cuba masukkan gambo2 nikah dan kawen..
jadi bersabarlah yer..hikhik
tp mmg letih gak lah..
sbbnya majlis buat secara gotong royong..
nasib baik wat ari sabtu..

oklah pada nadia dan fendi..
selamat pengantin baru...

3 BerCeLoTeH:

amiys said...

amiys lah orgnye yg terperangkap dlm jammed tu.. huhu... masa tu bru jek jadi kot... on da way nak ke melaka masa tu...

RoSe said...

amiys..

laa...yer ker...baper lama dok lam jem tu??

amiys said...

x lame sgt la.. ade la dlm 20 minit gitu...