Wednesday, January 27, 2010

Tak Sihat...

ermm..sebenarnya dari ari ahad lagi aku dah demam..
semalam tetap jugak dtg opis..
dok umah pun xtau nak wat apa..hikhik

tp arini demam dah xder..cuma tgl batuk2 jer..
tiap kali batuk..sakitnya lah hai dadaku ini..hukhuk
en tayob baper kali suh aku g klinik...
aku malas nak g..jadi tanggnglah sendiri kan..

arini pun batuk dah kurang lah sket..
jadi bila badan dah kurang sihat..
makanya aku pun cam malas2 nak update blog ni hah

byk lagi citer nak citer..
citer masa g cameron sampai ke sudah x update lagi...
sabarlah korang2 smeua ek..
citer tu tetap gak akan aku update nnt..hikhik..
cumanya dah basilah...citer tahun lepas katakan..hahahha

doakan kesejahteraan aku ek..daaa~~


1 BerCeLoTeH:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

semoga cepat laa sihat.banyakkan minum air.

take care ok!