Tuesday, January 19, 2010

Perjumpaan Rakan2...

salam kawan2..

hah ni entri ni nak citer kejadian yang telah berlaku pada 9/1/10
dah nak masuk 2 minggu baru nak citer..hahaha
biasalah suka bangat nak simpan2 citer..
ni citer2 g honeymoon kat cameron pun lom citer lagi....
yg tu kemuadian nnt aku citer ek..lalala

mlm tu sebenarnya kitaorg g mkn kat kenny rogers..
tp sebab masing2 kelaparan xamik pun sekeping gambo..hahaha
nmpk sgt masing2 kebulur...
bila dah hbs mkn..baru pasan gambo x amik..

pas mkn masing2 dok pk nak ke mana lagi...
last2 kitaorg g main bowling kat flamingo...
nasib baik kat flamingo masa tu xderlah ramai sgt..
tapi tetap kene tgu juga..cuma x lama..

nasib baik masa main bowling ada sket gambo2 diambil...
jomlah tgk sapa yg join main bowling ni..ahaks..




ni muka2 yang dtg mlm tu..hahha...selalu pun byk kuar ngan dorang2 ni..hehehe..
mak buyung yang tgh tgu hari pun ada..hehhe



kaum2 wanita...hehhe
tapi ada dua org tu single lagi....
kang ada lak yg pasan apasal lakinya ada 3 org jer..lalalla



kaum lelaki..ehhehe..

3 BerCeLoTeH:

Ika Razak said...

hehehe.. yang single tu yang comel tu kan? yang pakai baju itam .. hahahahhahahah..

perasan sudah.. :D

aSh aBd Rahman said...

wah.. yg dh kawin maintain muke comei.. yg para lakinye bertambah hensem.. chah.. awat debabnye.. huhu.. ops jgn gtau die..

RoSe said...

ika,

a'ah semua pun comei jer...hahhaa...jom masing2 angkat bakul sendiri...lalalla

ash..
hahha..nasib baik dia xder blog..kalau x ngamuk sakan dia..hahhaha...