Tuesday, January 19, 2010

Insuran...

salam kawan2 ku sekaliian..

kali ni aku nak minta tolong dari kawan2 sekalian...
nak minta pendapat mengenai insurans...

skang ni kita dah byk dgr pasal insurans ni kan...
antaranya bsn prudential, etika dan macam2 lagi lah..
jadinya skang ni aku xtau mana yang patut aku amik...
leh x kawan2 suggestkan atau bg pendapat mengenai insurans yang korang dah amik ker atau tau pasal apa2 insurans..

aku sebenarnya kalau leh nak lah yg leh cover satu family aku...
tuk aku, en tayob dan juga anak2..
insuran tu yang cover nyawa dan juga perubatan..
kalau ada yg tuk simpanan skali lagilah bagus..
skang ni y kebykkan yang aku dgr byk kepada individu...



tolong yer...harap2 sgt ada yang membantu...
bantuan kawan2 sekalian amatlah dihargai...
aku sayang korang...muahhhhhh

2 BerCeLoTeH:

dekkai said...

madu liz.. madu na under takaful. siap ada simpanan pelajaran lagi :D ayah buatkan ;) cuba2 la selidik tgk..

NurShahFamily said...

insuran mmg penting sekarang nie ken? nur pun tengah survey2 ...