Monday, May 10, 2010

Suri Rumah...

salam semua..

hah aku kini dah jadi suri rumah tangga..
bahagianya dapat dok umah...
merasa jugak lah jadi suri rumah sepenuh masa ni kan..

sepanjang berkahwin...cuma sabtu dan ahad jer yang jadi surirumah..
skangni ada seminggu aku akan jadi surirumah..lalala

tapi ni bukan jadi suri rumah duduk2 saja..
byk bende nak kemaskan sbb nak pindah kan..
jadi xleh gak nak bersenang lenang...

tapi bahagia tul dapat dok umh ni kan...
syurga tul..
kawan2 jangan jeles tau..
bukan lama pun...kejap jer..
skang ni dah lah masa cepat terasa berlalu..
tau2 dah nak masuk minggu lagi satu..huhuh

oklah nak sambung mengemas apa yg patut,,
ni saja jer jalan2 lawat blog kawan2 sambil update..
rasa cam dah lama x update lak..hehhe


2 BerCeLoTeH:

Ibu Mifzal Arsyad said...

wah..bestnya..jd surirumah sepenuh masa..sy pun teringin

RoSe said...

ibu mifzal,

ala kejap jer...esk dah masuk keje blk..hehhe...tapi merasa gak lah jadi suri rumah tangga..hehhe