Tuesday, December 8, 2009

Yeay!!

salam kawan...

mesti korang semua nak tau kan kenapa aku suka sgt2 ni...
sebenarnya aku nak bgthu...
cuti aku telah APPROVE

aku apply cuti panjang...nak menghabis saki baki cuti yg ada..hakhak
jadinya aku akan bercuti dr 24/12 - 3/1...(termasuk sabtu ahad tu )
jadinya tahun depan lah aku akan masuk bekerja blk..hehehe
jadinya aku dah planning macam2 sempena aku bercuti...

rancangannya aku ngan en tayob nak g melaka (reunion sekolah en.tayob ) & cameron...( kononnya g honeymoonlah) hahahha

semoga apa yg aku planning berjalan lancar...AMINNNN

7 BerCeLoTeH:

busyuksayang said...

selamat bercuti rose :)

FIESYAH said...

panjangnye cuti....mintak ckit bleh...

hope your enjoy....

dekkai said...

naaaaaaak ikut :(

RoSe said...

busyuksayang,

tima kasih..hehhe

fiesyah,

camne nak kasi lain2 opis..heheh..
tima kasih..

dekkai,

jom2..

ArELeEz said...

syiok gilerlah! selamat b'coti2 m'sia..!

iela said...

wah, bestnyer dapat cuti panjang.. huhu.. sonok la ea.. :P

AmiYs said...

bestnye dpt cuti pjg.. huhuhu.. nk cuti gak...